Pletací příze Linja - Lana Grossa, Lang Yarns, GGH a další značky...
logo

Obchodní podmínky

Dodací lhůta:

U přízí ze základní nabídky není označeno skladové množství jednotlivých barev.Tyto položky jsou označené termínem "na objednání" Je to z důvodu, aby zákazník mohl objednávat jakoukoliv   zvolenou barvu, nezávisle na momentálním stavu zásob ve skladu v ČR.Zákazníky se snažíme, pokud je to možné, obratem informovat mailem o dostupnosti zboží.V případě, že je zboží k dispozici v ČR, odesíláme zásilky obratem. V opačném případě jsou termíny dodání zboží u jednotlivých firem následující:

 

GGH 2 týdny

Lang Yarns -2 týdny

Katia 3 týdny

Lanna Grossa 2 týdny

Designer Yarns ( Noro, Debbie Bliss, Louisa Harding ) 3 - 4 týdny

Pokud je zboží skladem v ČR, bude vám samozřejmě  zasláno obratem nejpozději  do 3 pracovních dnů.

 

 

V případě, že je zboží vyprodané u výrobce a není možné ho dodat, zákazník je kontaktován mailem. V tomto případě lze domluvit případné náhradní řešení - objednávku náhradní barvy, materiálu a podobně.



Úhrada zboží:
Máte možnost si vybrat ze dvou způsobů platby:
Dobírka
zboží je hrazeno při převzetí zásilky………………..poštovné 129,- Kč



Platba převodem
Při tomto způsobu platby vám bude zaslána faktura na vámi uvedený email a to jakmile bude zboží pro Vás připraveno. Splatnost faktury je 10 dní od data vyhotovení, po připsání platby na náš účet ( zpravidla nejdéle do 3 dnů od zadání příkazu) bude zboží ihned odesláno. O odeslání zásilky budete informováni opět emailem.

Pokud nebude zboží uhrazeno do data splatnosti, vyhrazuje si naše firma právo na odstoupení od objednávky. V tomto případě je objednávka automaticky stornována.

 
Poštovné v tomto případě je ………………………………………………98,- Kč

 

 

Osobní odběr v prostorách skladu

V prostorách našeho skladu je možný osobní odběr zboží, na základě předchozí platby převodem a to ve stanovené otevírací době nebo na základě předchozí  mailové nebo telefonické objednávky (  viz. kontakty ).

S platností od 1.3. 2017 e-shop nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost, ani neumožňuje platby kartou.

V případě osobního odběru samozřejmě neplatíte poštovné.

 

 

Stejná výše poštovného platí pro objednávky více kusů časopisů, většího počtu jehlic  nebo  jehlicových sad, spínadel a knoflíků, kdy zásilka překročí hodnotu 500 Kč a není ji možné odeslat jako doporučenou.

 

Veškeré výše uvedené balíkové zásilky odesíláme výhradně  prostřednictvím přepravní společnosti PPL, dodávka  do 24 hodin.

 

Menší zásilky do celkové hodnoty zboží 500 Kč,  jako jsou časopisy, jehlice a podobně jsou odesílány prostřednictvím České pošty jako doporučená zásilka. Tímto způsobem nelze odesílat zásilky vyšší než 5 cm, tzn. ani malé zásilky s klubíčky.

Při platbě převodem je :

doporučená zásilka....55,- Kč

dobírka.....................85,- Kč 

 

 

Manipulační poplatek za změnu zásilky : 40,- Kč

S platností od 7.3.2016 zavádíme manipulační poplatek, který bude účtován za jakoukoliv změnu, požadovanou zákazníkem, v již vyúčtované a zabalené zásilce připravené k odeslání.

 

Veškeré zboží odesíláme pouze v rámci České republiky.

 

 

S platností od 1.3.2017 e-shop nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost, ani neumožňuje platbu za zboží kartou.

Při převzetí zboží odesílaného na dobírku ej možná platba v hotovosti i kartou přímo přepravci zboží.

Platba v hotovosti, nebo kartou přepravci zásilky v tomto případě  nepodléhá zákonu o EET, protože prodávající je tato platba převáděna přepravcem  na bank. účet bezhotovostně.

 

 



Neúčtujeme balné .



Při objednávce nad 2500,- Kč  není účtováno poštovné.  Sleva je platná vždy pro jednu objednávku. Objednávky nelze pro uplatnění slevy slučovat. 

Výjímku tvoří pouze výprodejové objednávky, kdy je na základě předchozího oznámení možné zboží z více objednávek sloučit do jedné zásilky za jedno poštovné.

 

Záruční doba na zakoupené výrobky je 24 měsíců.

 

Rezervace zboží:

 

Pokud nedojde k úhradě faktury za objednané zboží do stanoveného data splatnosti ( datum je uvedeno na faktuře a činí zpravidla 10 dní )  je objednávka automaticky stornována. Toto je i maximální doba rezervace zboží, delší rezervace neprovádíme.

Rezervační doba  pro vyzvednutí zboží  v našem skladu je 7 pracovních dní od zaslané výzvy k vyzvednutí zboží.  

 

Po uplynutí rezervační doby se zboží automaticky vrací zpět do nabídky obchodu.

 

 

Reklamace:

Pravidla reklamace se řídí platnými předpisy Občanského zákoníku.

Postup reklamace:

1. Kontaktování obchodníka ( mail , telefon) , objasnění vady - popis, fotografie a podobně.

2. K reklamaci předložte veškeré adjustační pásky a to i z příze již zpracované. Pokud reklamujete již rozpracovaný výrobek, je nutné odeslat kompletní pleteninu. V opačném případě není možné vadu posoudit. Pokud reklamujete zboží z doplňkového sortimentu, zašlete s výrobkem stručný popis vady.

3. Odeslání zboží na adresu provozovny :

příze linja - Jana Linerová

Česká 241/29

37001 České Budějovice

 

 

Poštovné za odeslání zásilky hradí odesílatel.

Zboží odesílejte, ve vlastním zájmu, pokud možno v původním obalu a nebo zabalené tak, aby během přepravy nedošlo k  jeho poškození.

4. V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

5.Reklamace bude posouzena  vyřízena nejpozději do 30- ti dnů. Bude posouzena její oprávněnost a pokud bude oprávněná, je možné vrácení peněz nebo výměna za jiné zboží a to i jiného druhu. Zákazník bude o výsledku reklamace informován písemně mailem. 

6. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat zákazníkovi částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

 7.Částku za reklamované zboží vraíme převodem na bankovní účet zákazníka, úvádětjte prosím číslo účtu v průvodním dopise.

 

 

 
 .

Dle Občanského zákoníku má zákazník právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy. V tomto případě zašlete neporušené zboží zpět ve lhůtě 14 dnů od jeho převzetí. Přiložte kopii faktury a krátký průvodní dopis, ve kterém uveďte zda chcete zboží vyměnit nebo žádáte vrácení peněz. Zboží rovněž neodesílejte na dobírku.