logo

Obchodní podmínky

Dodací lhůta:

U přízí ze základní nabídky není označeno skladové množství jednotlivých barev.Tyto položky jsou označené termínem "na objednání" Zákazníkovi tak nabízíme možnost objednávat jakoukoliv zvolenou barvu, nezávisle na momentálním stavu zásob ve skladu v ČR. Zákazníky se snažíme, pokud je to možné, obratem informovat mailem o dostupnosti zboží.

Termíny dodání zboží u jednotlivých firem následující:

Lang Yarns -1-2 týdny

Katia - 2-3 týdny

Lanna Grossa - 1-2 týdny

Noro Louisa Harding, BC Garn, Manos del Uruguay - pouze nabídka skladem

Schulana-3 týdny

 

Pokud je zboží skladem v ČR, bude vám samozřejmě  zasláno obratem a to nejpozději do 3 pracovních dnů. Doba odbavení objednávek je delší v době akcí a výprodejů.

Veškeré objednávky doručené po 17 hodině jsou zpracovávány v následujícím pracovním dnu.

Objednávky doručené během víkendu nebo během státních svátků zpracováváme vždy  následující  pracovní  den.

V případě, že je zboží vyprodané u výrobce a není možné ho dodat, zákazník je kontaktován mailem. 



Úhrada zboží :


Balíkové zásilky odesíláme výhradně prostřednictvím DPD. Máte možnost si vybrat ze dvou způsobů platby:


Dobírka
zboží je hrazeno při převzetí zásilky………………..poštovné 129,- Kč

dobírka na odběrní místo pickup....................poštovné 98,- Kč



Platba převodem
Při tomto způsobu platby vám bude zaslána faktura na vámi uvedený email a to jakmile bude zboží pro Vás připraveno. Splatnost faktury je 10 dní od data vyhotovení, po připsání platby na náš účet ( zpravidla nejdéle do 3 dnů od zadání příkazu) bude zboží ihned odesláno. O odeslání zásilky budete informováni opět emailem.

Pokud nebude zboží uhrazeno do data splatnosti, vyhrazuje si naše firma právo na odstoupení od objednávky. V tomto případě je objednávka automaticky stornována.

 
Poštovné  ………………………………………………98,- Kč

Vyzvednutí zásilky na odběrním místě pickup..................70,- Kč

 

 

Osobní odběr v prostorách skladu

V prostorách našeho skladu je možný osobní odběr zboží, na základě předchozí platby převodem a to ve stanovené otevírací době nebo na základě předchozí  mailové nebo telefonické objednávky (  viz. kontakty ).

S platností od 1.3. 2017 e-shop nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost, ani neumožňuje platby kartou.

V případě osobního odběru samozřejmě neplatíte poštovné.

 

Menší zásilky do celkové hodnoty zboží 600 Kč,váhy 2 kg a výšky 5 cm, jako jsou časopisy , menší objednávky jehlic a podobně, jsou odesílány v obálce, prostřednictvím České pošty a to jako doporučená zásilka.

Tímto způsobem nelze odesílat klubíčka.

V případě odesílaných časopisů nebo doplňkového doplňkového sortimentu si vyhrazujeme možnost změny výše poštovného dle objemu a hmotnosti zásilky.

 

 

Při platbě převodem je poštovné následující :

doporučená zásilka.... 60,- Kč ( maximální počet časopisů v zásilce 2 ks)

doporučená zásilka.....70,- Kč ( pro 3-4 ks časopisů, větší množství je odesíláno s DPD)

Dobírka.....................95,- Kč 

 

 

Manipulační poplatek za změnu zásilky : 40,- Kč

S platností od 7.3.2016 zavádíme manipulační poplatek, který bude účtován za jakoukoliv změnu, požadovanou zákazníkem, v již vyúčtované a zabalené zásilce připravené k odeslání.

Neúčtujeme balné .



Při objednávce nad 2500,- Kč  není účtováno poštovné.  Sleva je platná vždy pro jednu objednávku. Objednávky nelze pro uplatnění slevy slučovat.

 

Výjímku tvoří pouze výprodejové objednávky, kdy je na základě předchozího oznámení možné zboží z více objednávek sloučit do jedné zásilky za jedno poštovné.

 

Veškeré zboží odesíláme pouze v rámci České republiky.

 

 

S platností od 1.3.2017 e-shop nepodléhá zákonu o EET - nepřijímá hotovost, ani neumožňuje platbu za zboží kartou.

Při převzetí zboží odesílaného na dobírku je možná platba v hotovosti i kartou přímo přepravci zboží.

Platba v hotovosti, nebo kartou přepravci zásilky v tomto případě  nepodléhá zákonu o EET, protože prodávající je tato platba převáděna přepravcem  na bank. účet bezhotovostně.

 

Ochrana osobních údajů.

Na základě zákona o ochraně osobních dat GDPR (General Data Protection Regulation), který vstupuje v platnost 25.5.2018, budete nově požádáni o poskytnutí souhlasu s vašimi osobními daty potřebnými po vyřízení objednávky ( jméno a příjmení, fakturační adresa, v případě zájmu adresa pro odeslání zboží, telefon, mailová adresa) a také souhlas se zasíláním newsletterů na vaši mailovou adresu.

Všichni registrovaní zákazníci budou o souhlas požádáni při svém prvním přihlášení po datu 14.5.18.

Svůj souhlas nám poskytujete dobrovolně a můžete ho kdykoli změnit v databázi svých registračních údajů.

 

Zákazníci, kteří nakupují bez registrace, budou o souhlas se zpracováním osobních údajů požádáni vždy před dokončením své objednávky.

 
S vašimi osobními údaji budeme nakládat zodpovědně v souladu s platnou českou legislativou.  Máte právo na přístup, opravu i výmaz zpracovávaných údajů.

 

 

 

Záruční doba na zakoupené výrobky je 24 měsíců.

 

Rezervace zboží:

 

Pokud nedojde k úhradě faktury za objednané zboží do stanoveného data splatnosti ( datum je uvedeno na faktuře a činí zpravidla 10 dní )  je objednávka automaticky stornována. Toto je i maximální doba rezervace zboží, delší rezervace neprovádíme.

Rezervační doba  pro vyzvednutí zboží  v našem skladu je 7 pracovních dní od zaslané výzvy k vyzvednutí zboží.  

 

Po uplynutí rezervační doby se zboží automaticky vrací zpět do nabídky obchodu.

 

 

Reklamace:

Pravidla reklamace se řídí platnými předpisy Občanského zákoníku.

Postup reklamace:

1. Kontaktování obchodníka ( mail , telefon) , objasnění vady - popis, fotografie a podobně.

2. K reklamaci předložte veškeré adjustační pásky a to i z příze již zpracované. Pokud reklamujete již rozpracovaný výrobek, je nutné odeslat kompletní pleteninu. V opačném případě není možné vadu posoudit. Pokud reklamujete zboží z doplňkového sortimentu, zašlete s výrobkem stručný popis vady.

3. Odeslání zboží na adresu provozovny :

příze linja - Jana Linerová

Česká 241/29

37001 České Budějovice

 

 

Poštovné za odeslání zásilky hradí odesílatel.

Zboží odesílejte, ve vlastním zájmu, pokud možno v původním obalu a nebo zabalené tak, aby během přepravy nedošlo k  jeho poškození.

4. V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

5.Reklamace bude posouzena  vyřízena nejpozději do 30- ti dnů. Bude posouzena její oprávněnost a pokud bude oprávněná, je možné vrácení peněz nebo výměna za jiné zboží a to i jiného druhu. Zákazník bude o výsledku reklamace informován písemně mailem. 

6. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat zákazníkovi částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

 7.Částku za reklamované zboží vraíme převodem na bankovní účet zákazníka, úvádětjte prosím číslo účtu v průvodním dopise.

8-Dozor nad dodržováním Zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, vykonává Česká obchodní inspekce. Ta je zároveń subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.

9.:V případě nespokojenosti má zákazník (spotřebitel) možnost řešit mimosoudní spor také on-line.V tom případě je možné použít platformu, která byla zřízena Evropskou komisí na této adrese.

 

Dle Občanského zákoníku má zákazník právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy. V tomto případě zašlete neporušené zboží zpět ve lhůtě 14 dnů od jeho převzetí. Přiložte kopii faktury a krátký průvodní dopis, ve kterém uveďte zda chcete zboží vyměnit nebo žádáte vrácení peněz. Zboží rovněž neodesílejte na dobírku.